In 2010 lanceert Univé de reclame-campagne ‘Niet voor jezelf leven. Het bestaat nog’.  

Met Marco Bosato op TV over vanzelfsprekende naaste liefde en via internet konden mensen zelf hun eigen verhaal schrijven over de betekenis en invulling van onbaatzuchtig leven.

In deze rubriek honderden ervaringsverhalen lezen en hieronder de TV film.

We zien vier scènes waarin wildvreemden elkaar onbaatzuchtig helpen: twee zakenmensen helpen een rolstoeler een stenen trap op, een tienermeisje raapt het weggewaaide geld op voor een vader-op-fiets-met-kind-voorop, een stoer bewaker van Marco Borsato geeft zijn paraplu aan een meisje die in de stromende regen op diens handtekening wacht en een automobilist stopt op de snelweg om de brandende auto van een ander te blussen. Viermaal volstrekte vreemden voor elkaar, viermaal volstrekt onbaatzuchtig optreden. Er is geen beloning, geen catch, geen plicht, geen recht, alleen oprecht en vanzelfsprekende naastenliefde.